Friday, January 16, 2009

I don't want think about sadness!

Do you know WitchBlade, japanese version?

Well...

Masane, the WitchBlad's character, is mother. She has a little girl, Riko-chan.

Masane is Witchblade, She is a stronger woman, not just physically, but also psychologically. She is a fighter! She fight for her daughter!

I identify with her. She was sacrificed for the greater good: The daughter!

Some times I think that i will die like her, because I'm fighting, but nothing of what I do is enough... I feel lost in this planet! I feel tired of fight...

I made a revolution in the world. But I lost the fight!

I need fight for my children, because anybody deserves my sacrifice!
Nobody loves me, nobody fight for me, nobody wants me!
I'm alone for my children! I need fight for them!

But I don't want think about sadness...

1 comment:

ALly DzZz said...

Seus filhos são muito lindoooos!!! (Acho que eu nunca tinha visto fotos deles!!)

Ahh Gii, eu até diria "Que iiiiiiisso, não fala uma coisa deeeessas", se eu não vivesse algo tão parecido... =(
Amor mesmo, realmente, é só o de mãe!! Só ela me ama do meu jeito... Só ela me entende...
As outras pessoas que dizem me amar, acabam se esquecendo disso depois de uns três meses... Me esquecem... Hehe, às vezes eu acho que nasci pr'a frigideira sabe? Não tenho tampa! Vou viver sozinha até o fim da vida...

Mas meus filhotes eu hei de ter!! E com eles eu sei que serei feliz...



Mas somos lutadoras, e devemos sim, nos amar antes de mais nada... Ninguém merece nossa tristeza não!!
Bola pr'a frente! xD

Beijinhoss